Skön dag

Gud va denna dag har gått fort. Tycker tiden mest svichar förbi så jag hinner inte med livet. Nu har jag precis kollat på en film efter Baltazars och min prommis ute på Långnäs. Har en massa ljus tända och ska nu kolla på Ghost Whisperer och äta lite kyckling gryta.

By the way jag provade att ringa på det numret som stog på fraktsedeln. De sa att de bara vara en leverantör och inte hade något ansvar what so ever. Så jag ska försöka ringa själva bolaget som sålde grejen imorgon. Jag har ju avbeställt den men tydligen har inte den informationen nått lagret på något vis. Men jag har ju bara fått 1 av de 3 grejer jag beställde så jag vet inte vad som har hänt. Jag skulle lätt kunna sova om jag behåller den, det är ju faktiskt inte jag som gjort fel denna gång.

Vad gör ni en vanlig måndag som denna?

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Vad fin sista bilden var på B :)

2010-10-11 @ 18:25:09
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ska vara på en förskola ett tag, till att börja med :)

2010-10-11 @ 19:31:15
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0