Väskshopping a la INCA

Jag köpte ju tre väskor igår på Inca marknaden och tänkte klicka in ett inlägg så ni får se dom.

Först ut är en stor shopping bag med tre dragkedjebeklädda fack. Jättefin och väldigt lätt. Kommer att använda denna som handbagage på hemresan.
Endast 50 kronor

Väska nummer två är en "Party bag" som jag ska ha de få gånger jag går ut haha.. men det är la alltid bra att ha. Jag köpte det endast på grund av att den fanns där den stora väskan var och jag gillade tanken på att ha en sådan.
Endast 50 kronor

Väska nummer 3 köpte jag först. Den kostade 100 kronor men jag prutade ner den till 50 efter mycket och många om och men. Var helt slut när vi kom därifrån haha.. men det var kul! Jag köpte den för att jag ville ha en liten väska som det viktigaste får plats i här i utlandet men också i partynatten:)..


Fin bakrund va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0