En riktig hund dag

Som om inte alla mina dagar går till hunden.. Joo men just idag har vi inte varit ifrån varandra en minut. Han är så Hanna kär att det finns inte. När jag skulle klippa gräset till exempel så gick/sprang han bredvid mig hela tiden. Nu ligger han helt däckad under bordet och det förstår jag. Min kropp är ganska pigg för att ha varit igång hela dagen men strax ska jag krypa till kojs.

Baltazar fick träffa sin tjej en stund idag. Det är den enda hunden han verkligen leker med. Alla andra kikar han bara lite på och sen bryr han sig inget mer. Men Nilla är en fin tjej som han gärna umgås med.

Kommentarer
Postat av: Marion

Vad härligt det ser ut, och vad duktig han/dom är :) Vem är hon?



Nu har jag uppdaterat bloggen med en massa strunt iaf... :)

2010-09-07 @ 15:14:29
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0