Familjemys!

Kvällen har bjudit på jättegod tacos, hund mys, barn mys, familjetid och massa politik snack. Gud vad olika man kan tycka. Jag tror vi röstar olika allihopa i vår familj. De partier vi diskuterat ikväll är Vänsterpartiet, Socialdemokraterna, Moderaterna , Miljöpartiet, Bollnäspartiet och Sverigedemokraterna. Jag gör som alla andra betydelsefulla personer, jag ber er snälla blogg läsare att INTE rösta på Kristdemokraterna, välj vilket annat parti som helst!!
Underbara Vidde


Livliga pratstunder i famlijen


Underbara Nils och jag har lite mys/bus

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag vet inte det. Jag har hoppat fyra gånger sen jag kom hit :P Ja, det var synd. Men jag var så himla trött! Kollade på någon film och gick sen och la mig ganska tidigt. Klev upp sju på söndagen och red syrrans ponny, sen åkte vi och provred en annan och efter det åkte jag och David tillbaka till Linköping.

2010-09-18 @ 08:24:09
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0