Gjorde en fuling

Hade fått en skämt/oseriöst mail idag och det är typ det 4 eller 5 denna vecka. Så jag bestämde mig för att svara. Är det helt omöjligt att deras mail är sant eller? Jag vill ju gärna ha pengarna haha..

Orginal - deras mail:
Dear Sir/Madam,
Your email address has being luckily drawn as a winner by Camelot Group.
Lucky numbers: 6,99,14,2,17,10
Amount to be claimed: 1,000,000.00 Pounds

For the claims process, you must provide us with the following information about yourself:
Full Names:
Contact Address:
Country:
Age: 
Sex:
Occupation:

How do you want to receive your prize:
1. Wire Transfer
2. ATM Delivery

Congratulations!
Camelot Group

Mitt svar:

Hello!


Full Names: My name is Kristin Jonsson
Contact Address: My adress is [email protected]
Country: Sweden
Age: 26
Sex: sometimes (jag skojade här, jag är inte helt obildad)
Occupation: unemployed


How do you want to receive your prize:

1. Wire Transfer
2. ATM Delivery


Thank you!


Kommentarer
Postat av: Ulrika Tillheden

Sten sture skaldeman... han som gick ner 65 kilo med LCHF..www.skaldeman.se

jag har hittat en sak att äta när det blir för jobbigt... 1 ruta 90% choklad.. det är ju nästan bara kakao.. Min son som är 3 år satt och tittade på datan när jag kollade i din blogg och han brister ut "mamma hon har fint hår det ser ut som sockervadd"

2010-09-25 @ 09:44:45
URL: http://dominatingbabydoll.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, tack :)

2010-09-25 @ 10:50:42
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Linda C

hahah Men Hanna!

Du tror inte SEX betyder vilken kön du är, you know - male or female haha

2010-09-25 @ 13:21:41
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0