God kväll

När vi kom hem från INCA var vi badsugna till tusen. Så vi traskade ner till Magaluff stranden och njöt av dagens sista solstrålar. Nils hade fått köpt en boll och håv så han underhöll sig med dessa nya toys. Tyvärr hittade den lilla krabaten små maneter, jag hatar dessa avskyvärda grejer, så efter detta badade jag inge mera. Imorgon hoppas jag på Poolen. För på lördag har jag lovat Linda en strand dag, för att det ska vara den varmaste dagen enligt henne. Imorgon är det pool party här på hotellet också, det ska bli mysigt!

Ni är så gulliga mina djurvakter! Helena och Johanna min katt heter Katten inte Sorten och lite ost dör hon inte av:). Du var jätteduktig som avstod mjukmatsträsket, hon blir ju jamig av det och det VET ni ju! Mamma vilken tur att det går bra för er, hörde att ni var ute och gick när du pratade med Linda. Du hade tröja och jacka på dig, fya vad jag inte längtar hem till kylan. KRAM

Visst är det kul med bilder va? Det skulle jag tycka så det är därför jag har med många:).

Bilder från kvällningen

Trots att vi gått hela dagen så springer han omkring precis som om han legat på soffan hela dagen

Duktig är han också:)

Soligt och skönt

Me myself and I

Syster yster

Kom inte och säg att vi ligger på latsidan, denna trappa är hur lång som helst och den måste vi uppför varje gång vi har varit på Magaluf stranden. Palma Nova stränderna är det ara uppförsbackar hem ifrån. Båda är lika jobbiga kanske. Sen bor vi på 8:onde våningen och jag åker INTE hiss haha..

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Jo jag är ju det hehe :P Lova att visa väskorna sen då. Nyfiken jag hihi ;)

2010-09-30 @ 21:44:46
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätteroligt med bilder! =) och jätteroligt att du bloggar fast du är på semester, följer din blogg flitigt!

2010-09-30 @ 21:51:53
Postat av: Hanna

Vad härligt ni verkar ha det!

Fortsätt så!

2010-10-01 @ 13:30:27
Postat av: Hanna

Hej igen!

Vart på Mallorca är ni?

Vad heter ert hotell?

2010-10-01 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0