Kungarna på Tylösand

Vad fan är detta? Jag kommer nog att följa det strikt trots att det är hur sjukt som helst. Jag har sett Big Brother och Baren, detta är en blandning av det. Sen ska man även lägga till ca 3 liter sprit om dagen och mycket mer strul och sexuell aktivitet.

Jag var inne på kameran samtidigt som jag knäppte på detta program.. mina miner är dessa:
De presenterade ju alla i första avsnittet.. Jag ska göra en bedömning av dom tänkte jag jag tar dom i den ordning jag kommer ihåg dom.

Joakim "Jockiboi"
Dryg människa, kissar, kräks och somnar i poolen. Väldigt ofräsch människa skulle jag tro.

Nathalie "DJ Nathalie"
Verkar vara en trevlig men ganska galen tjej.

Camilla "Miss Cami"
Hon verkar ganska normal. Har ju ett rätt extremt utseende men än så länge passar det inte hennes personlighet riktigt, men det kanske kommer?!

Nemo
En riktig tönt som ligger med alla han får. Verka gilla blonda party chicks. Jag avskyr människor som honom.

Rang "Biskit"
TÖNT - jag är fan mållös vad gäller honom.

James "el machinero"
Än så länge verkar han vara den mest normala av killarna. När jag såg honom så trodde jag han skulle vara värst. Vill inte ha bråk, är ganska lugn full och trevlig.

Emelie "svampen"
Full och glad. En vanlig Bollnäs tjej skulle jag säga. Lite tråkig i jämförelse med alla andra i just ett sånt här typ av program. Lite blåst verkar hon.

Erica "Lady Lapdance"
Jag kommer inte ihåg henne alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0