Lucky me

Jag tror mina fötter har gått ner i vikt. Fungerar det så? tappar man "fett" på fötterna?

Sofia och jag var på shopping mission till Söderhamn igår och jag ville in på Sko affär´n vid E-center. Vi gick in och jag provade ett par skor, ganska låga med dragkedja på sidan. Trodde aldrig jag skulle kunna få på mig dom och trodde absolut inte jag skulle kunna dra igen dragkedjan. Jag har aldrig lyckats med det förut. Men drrrt så var skon på och satt som ett smäck! Öhh hur kommer detta sig sa jag till Sofia. Men hon tyckte bara jag skulle vara glad för stunden, men jag kom till slut på att det var bara just de där skorna som det var FEL på(eftersom Jag kunde ha dom). Så jag skulle bara för skojs skull prova ett par typ Uggs för att bevisa att det var de första skorna det var fel på. Uggsen bara gled på, eller det var lite motstånd men jag kunde dra på dom. Vad skulle jag nu skylla på? Inget! Jag accepterade fakta och köpte med mig båda hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0