Maten!

Som ni "alla" vet så går ju jag på LCHF dieten och tänkte därför visa lite från våra buffér. Om jag skulle valt att äta strikt efter dieten även här så skulle det gått utmärkt! De har både kyckling, fisk och kött som är helt fritt från sås, dock kan det vara kryddat med krydda innehållande socker eller stekt i fel olja/smör. De har flera jättegoda ostar och fräscht salladsbord ink broccoli. Lite får man ju ändå rucka på reglerna när man är borta känner jag. Jag äter precis vad jag vill just nu, med det säger jag inte att jag äter en massa dåliga grejer men jag äter det som faller mig in, vilket visar sig allt som oftast vara LCHF mat. Men jag äter även lökring, citron tårta och godis ibland.

Min frukost idag bestod av bacon, ägg, ost och vitlöksmarinerade svampar. Sen drack jag apelsin juice, en SYND jag vet..


Vår buffé såg ut såhär ikväll..

Salladsdisken, jättegod tonfisksallad med vårlök!

Varma rätter!

Potatis, sås till kycklingen, pasta och tomatsås

Hamburgare, Kyckling filé, Fisk, Broccoli och strips
Stor fruktskål, vi snodde med oss 6 frukter till utflykten imorgon

Efterrätts bordet, citron tårtan ni ser längst fram är en favorit. Chokladrulltårtan till vänster är chokladig:)
Här satt vi idag, Nils ville sitta vid fönstret så han kunde kika på dom som spelade tennis och badade.

Min mat och min synd(lökringar)

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Det är ju alltid något ;)

Oj vad mycket gott ni har att välja på :)

2010-09-29 @ 21:16:04
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0