Rensning

Jisses vad med grejer jag har. Jag fattar inte vart allt kommer ifrån ärligt talat. Nu har jag rensat och rensat i veckor känns det som. Men jag hade lite PartyLite grejer hemma hos syster också så det kommer ut lite nytt om en timme eller så.

Haha vad rolig ni är som kommenterar att jag borde jogga. Jag tror jag är för lat för att bli en joggare. Men jag ska stolpa mig fram ett varv till om någon dag när jag kan resa mig upp utan att säga aj. För fy tusan vad ont jag fick i varenda "muskel" efter min runda.

Tror jag ska lyxa till det med köpmat idag, orkar inte laga något gott. Sen så ska jag vara väldigt sträng till på torsdag så får vi hålla tummarna att jag gått ner 15 kg då. Iallafall 14,7..

Svar till AnnaP: Min topp(det är en klänning/tunika för gravida tror jag haha) är nog köpt på Kappahl och jag köpte den för flera flera år sedan.

Nu ska jag fortsätta rensa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0