Solen är här

Gud vad jag älskar promenader när solen är framme. Så skönt att känna värmen på ryggen och bara få njuta en stund.

Igår somnade jag direkt jag kom hem så jag hann inte riktigt med bloggen då. Nu ska jag åka till Växbo och hjälpa till att dra fram lite träd i skogen. Ska bli skönt att få jobba med kroppen. Sen ska jag låna duschen och mysa ner mig i myskläder.. Känns som att det är en sån seg dag för mig. Förhoppningsvis är de andra på samma humör.
Baltazar när vi var på utomhus bion!

Kommentarer
Postat av: Linda C

Hanna! Jag är SÅ stolt över dig att du lyckas hålla i din diet och gått ner SÅÅÅÅ mycket! Önskar jag hade din vilja ibland! :)



Dock måste jag hålla med dig om att det är dags för designbyte!! Man blir TOK YR av att bara vara inne på bloggen, alldeles för prickigt och flokigt.

När det gäller kommentarer som andra skrivit så ser man vad de skrivit men ej Vem som skrivit, den texten är för liten och smal och försvinner i prickarna. Lite ris och ros :) Kram

2010-09-04 @ 16:12:17
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0