Vet ni en sak..

.. ofta när jag träffar människor just nu så utbrister dom någonting om min vikt, eller vikt nedgång rättare sagt. Jag säger alltid "ja det är kul, men jag ska ner mycket mer". Några gånger har jag sagt "Tack", jag blir liksom glad inombords trots att jag strävar efter fler kilon.

Ikväll är första gången jag inser hur mycket jag gått ner egentligen. Det kanske är svårt att förstå för er som strävar med att gå ner 5 kilo och sedan är nöjd att 15 kg inte verkar så mycket för mig. Jag har tänkt ja 15 kg det är ju bra, men det är många kvar:). I alla fall ikväll när jag skulle väga väskan(sista minuten packning) så väger jag mig och sedan väger jag mig med väskan, Poff just då slog det mig Jag har gått ner HELA mig jävla resväska! + 1 kg till. Min väska vägde 14,3 kg. Tänk att vågen visade samma siffror för enbart mig för 10 veckor sedan. Är det inte sjukt?!

Just detta gjorde mig sjukt glad ikväll! Jag tackar alla er som peppar och puschar och hjälper mig på vägen, för det är verkligen värt det!

Tungt


Stolt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så himla duktig! :)

2010-09-28 @ 06:14:51
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja Hanna du är OTROLIGT duktig, en stor eloge till dig!! Forsätt kämpa och ha en riktigt trevlig semester!

2010-09-28 @ 08:17:04
Postat av: Marion

Du är så BRA! Njut av din semester, så kan du ta tag i allt när du kommer hem igen ;)

2010-09-28 @ 13:19:59
Postat av: MalinKalin

Fan vad du är grym! En hel resväska liksom :P Hoppas resan går bra och njut av godiset :D

2010-09-28 @ 19:24:06
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: anny

Det är hääftigt när förändringen blir så påtaglig :) Jag tycker du gör ett grymt bra jobb! Önskar dig en skön semester!

2010-09-29 @ 07:58:26
URL: http://aaanny.blogspot.com
Postat av: Marion

Jag måste bara kommentera igen, vilken härlig känsla att kunna få något "synbart", att man gått ner hela den här väskan, eller att man kommer i de där kläderna man inte kunnat få på mer än halvvägs.. Du är så bra :)

2011-02-14 @ 07:09:06
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0