Blogg design

Gud vad jag älskar att pyssla om på bloggar. Jag har ju gjort om några bloggar nu så jag känner mig lite tryggare med alla konstiga ord. Jag blir så glad när jag får äran att pyssla om någons blogg. Tänk vilken skillnad det kan bli av så lite. Denna tog några timmar att göra men det är så skönt att koppla bort allt annat och bara fippla på i sin egen takt. Jag hade en väldigt tacksam Malin som tyckte mitt första förslag var bra. Bara lite texter som hon ville ändra färg på och sen är jag inte så kunnig så jag kunde inte fixa in en Metallica grej. Kanske nästa gång. Nu är jag dock nöjd och hoppas att Malin är det imorgon när hon kikar in på sin sproilarns nya blogg!

Kika in här vettja och kolla in mitt skojjiga jobb..

Före..


Efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0