En dag i vårt liv..

Idag har vi haft en heldag med mys. Smällarna är på G i stan och Baltazar gillar dom inte ett dugg. Så jag hade bestämt mig att han inte skulle behöva vara ensam en minut idag. Jag kan inte nog berömma Baltazar för sitt lugn och vilken otroligt trygg och snäll hund han är. Han gillar inte barn så jättemycket, men han är inte elak på dom utan går mest bara undan. Han gillade inte kasen och det tycker jag är helt ok att vara rädd för eld. Nu ligger han på mina ben här i soffan för han hör alla nedrans smällare. Jag försöker att inte alls dalta med honom men han ser verkligen så olycklig ut.

Vi givk en snabb promenad på förmiddagen sen hade vi kollat igenom alla program vi missat, kul för mig inte lika roligt för B. Sen åkte vi och busade med Sofia och latade oss ute i solen.




Vi åkte vidare till Fröste där vi hamnade mitt i en stormiddag med massa folk, massa barn och en stor kase.


Sen åkte vi en tur till Freluga med Anders och rullade runt lite och kikade på folk. Sen svängde vi förbi Dans hus där Sofia var..

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var mycket trevligt att du kom förbi Fröste! (: Kram

2011-04-30 @ 22:35:14
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: Kent

gå å käka

2011-05-15 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0