En del av mig som ni kanske inte känner..?!

Jag är en människa som älska variation. Jag är inte sen att hugga i när det behövs. Jag ställer upp på det mesta. Vår familj har alltid varit så. För något år sedan skulle pappa och Sam upp och hugga ved och jag erbjöd mig att följa med. Pappa är van för jag har hängt med honom till skogen hela livet men Sam(mina syster karl) hade trott att jag skämtat.

När jag kom upp till skogen och började släpa fram träden så sa han det "Hanna jag trodde verkligen du skämtade när du sa att du vill följa med". Några ser mig som tjejen som målar naglarna och vill vara ren. Det sjuka är att jag verkligen är den personen, jag hatar att vara lortig. Men jag är ju fasiken hästtjej från scratch så mocka, hugga ved, kasta fram ved i skogen och sånt är inga problem.

Men nu har Sam vant sig och alla som känner mig väl vet att jag inte är så snorkig som jag kan verka ibland. Hur uppfattar ni mig som person?!



Baltazar är dock en latmask utan dess like. Han avskyr även regn, vattenpölar, kladd och allt som inte är rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0