Gokväll mina vänner

Jag är ledig!!! Jag är så otroligt glad att jag är ledig resten av veckan. Jag måste dock skriva en uppsats om Pompeji och så har jag två korta möten. Jag får vara hemma mestadels av tiden iallafall och det behöver jag nu! Min hals är så sliten och förkylningen tar liksom aldrig slut.

Ikväll var jag ut på en långprommis med Josefin och nu känner jag mig lite svimfärdig. Sängen känns trygg och jag hoppas att jag är piggare och tystare imorgon när vi ska på ett viktigt möte.

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

en skön prommis var det ;D



nej jag är inte klar med boken.. eller böckerna, skriver två för måste variera mig :P

har ju gått skrivarlinje, vill bli författare men det är ju svår bransch det :O

2011-04-13 @ 23:16:42
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0