Lite om allt

Min kropp är pigg men mitt huvud är så trött. Jag skulle helst bara vilja lägga mig och sova ett tag, men det är lite grejer jag måste dona med. Ingenting jobbigt eller tråkigt förutom skatten som jag är skitless på. Jag har bestämt mig för att ta alla de pengar som behövs från mitt sparkonto för att uppfylla mina mål som jag uppnår i och med viktnedgången. Är så otroligt trött på att vara pank. Jag glömde viktinlägget imorse, jag glömde till och med väga mig, så jag gör det imorgon.

Just nu färgar jag håret. Sitter och funderar på om jag ska göra om min design lite på bloggen. Är less på min strikt uppställda design. Jag vill ha lite fluff och pluff, lite vår färger och sprudlande känslor. Men jag har inte kommit fram till något vettigt förslag ännu. Gillar bilden på mig i mössan och den kan jag inte ha till våren liksom. Det är två till som jag ska fixa designen till också, kul!

Jag tror vi har 4 möten inbokade veckan framöver, det känns seriöst att gå på möten. Kul när det leder någonvart, tråkigt när det blev som idag ett stort bakslag. Skolan känns dock utmanande och tuff just nu och det är bra. Idag har jag sökt ett jobb jag verkligen vill ha! Jag hoppas verkligen att jag inte skickade in ansökan för sent. Det är ett jobb jag faktiskt alltid ha velat haft. Nu passar det perfekt! Hopps hoppas hoppas..


Ni har väll provat Linas ost chips?! Så underbart goda!

PS. Lina om du fortfarande läser min blogg så vill jag gärna ha inlogget till din blogg:). Maila i såfall på [email protected].

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

hoppas du får jobbet :)



jo jag har praktik, men som jag skrev i inlägget före (:P) så är jag ledig idag, kommer jobba lite hit och dit för dom har öppet lördagar också :)

2011-04-07 @ 18:39:38
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0