Måndag

Ny vecka och nya möjligheter har jag läst på Facebook att måndagar är för många. Jag vet inte om jag tycker det. Idag gick vårt gamla projekt in i projekt döden. Vi har dock ett nytt som är lite liknande det gamla men jag får vara spindeln och inte den som tittar på. Love it! Hoppas mina kompanjoner är lika positiv som jag imorgon.

Allt har gått bra idag, jag hittade mitt kontokort, Johan var här och fixade stora datorn, maten blev så jävla god(recept kommer), myste med Jamie, pratade med massa med Hanna och planera Ullared, klickade hem en extern hårddisk, Baltazar har varit på topp hela dagen och jag går på små rosa moln liksom. Undra om det är för att jag fyller år snart, älskar att fylla år. Så roligt att planera mat och lekar!

Nu har vi nyss kommit hem efter en lång stros promenad längs vattnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0