Svar på kommentar

Marlene  () om Bokat och klart!:
Åh Ullared, det är så kul att åka dit! 
Vad shoppar du helst när du åker dit?
Jag ska åka dit nu på fredag, hoppas det inte är så mycket folk i påsk ( nu när alla är lediga...) ;)

Svar:
Ja du jag vet inte vad jag shoppar helst för jag har aldrig varit på Ullared. Det är väldigt långt härifrån där jag bor så det är inte så att man åker fram och tillbaka på en dag:). Vad shoppar du? Vad shoppar alla ni andra som vart dit? Jag har verkligen ingen aning vad jag ska/kan förvänta mig. Jag har skrivit en lista..

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej! Tack för din fina kommentar, det är kul att få fina ord från utomstående också :) Det går åt rätt håll iaf, och utan kaoset så kan man landa i graviditeten och njuta lite av livet. välbehövligt som du sa :) Tack så himla mycket, och ha det så bra! /Maya

2011-04-21 @ 09:48:56
URL: http://mayong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0