Vinnare till Mars tävlingen utsedd!

Min syster valde en vinnare..

hannah om Mars Tävling 2011:
jag hittade din blogg när jag sökte LCHF på youtube, såg ett klipp där du pratade. tyckte du verkade lite konstig och loj men kikade in på bloggen och fastnade direkt. (så fel jag hade!) har läst den sedan nov 2010. känner igen mig själv i dig och jag blir peppad när du oxå kör lchf samt när jag ser att det verkligen fungerar! gillar att du är öppen, ärlig, lite små tokig och bloggar om lite allt möjligt :) /hannah

Jag har svårt att välja och det känns inte rätt. Men någonting i det Hannah skrev fastnade i min systers huvud och hon tyckte därför att Hannah med H på slutet skulle vinna. Enbart därför vann du Hannah Mars tävlingen!
Skicka din adress i ett mail till mig på [email protected] så skickar jag vinsten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Min mailadress; [email protected]

(;

Ska maila bilder senare idag när jag kommer hem från praktiken, som jag SKA till idag. Sådäså!

2011-04-04 @ 10:03:33
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0