30 augusti

Det här har varit den bästa dagen på länge, trots att jag haft mycket bra dagar nu sista veckan också. Känns som att allt är så rätt och enkelt just nu. Hoppas det håller i sig. Baltazar verkar dock inte må så väldans bra. Han sover mest hela tiden och idag ville han inte ens springa när vi cyklade så han fick åka i cykelkorgen. Det gick dock kanon bra så vi rullade några kilometer ikväll efter promenaden och teet hos Malin. Skönt, gud jag vill inte ha vinter än. Jag skulle kunna hoppa vintern helt faktiskt. Fy fan för snö och plask. 

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och inte fundera någonting mer idag. Nu får vi se vad som sker. Känns som att jag gör allt jag kan och borde så "bollen" är fri.

Promenad, Malin och Jamie där framme


Jag


Favorit teet


Världens bästa Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0