Bit ihop och kör..

Jag tror egentligen mer på "Bryt ihop och kom igen". Igår var jag helt veck. Min kropp vill inte samma sak som mitt huvud. Jag vill så mycket men kanske måste inse mina begränsningar och övervinna dom i sakta mak och inte i ultra speed. Idag jobbar jag men sen är jag "ledig" fredag, lördag, söndag och måndag. Vi har visserligen släktträff och mycket saker ska hinnas med men jag ska sätta fokus på att må bra. Inte en enda stressad minut ska jag ha denna helg. Får se om jag blir bättre.

Jag älskarde stress förut, jag jobbar bra under press. Men jag tror att detta är någon inre stress som sitter i huvudet mer än i själva situationen. Vilket gör att det är så mycket svårare att styra. Jag är så ovan att inte må bra, så jag tror jag blir lite handlingsförlamad. Vad gör man? Jo åker till sjukhuset kanske.. Men nej det tänker jag inte göra ännu.

Jag ska skära ner lite på mina kvällsaktiviteter och sova 1-2 timmar mer per natt och se om det förändrar någonting. Jag känner att jag har blitt lite starkare av detta ändå. Nu jobbar jag hela dagarna med ont i magen, om jag hade varit hemma hade jag legat i badkaret minst någon timme per dag på grund av smärtan. Jag känner mig inte lika smärtvek. Dock känner jag mig fortfarande slutkörd.

Jag gick på Tranan igår kväll och umgicks med fina Mina, hade nästan inge ont på två timmar.. Men det var en pärs att ta mig iväg kan jag lova.. Men med lite piff och dusch blev jag lite finare iaf..

Kommentarer
Postat av: Marie

Äre dieten som magen inte pallar längre? Beställ tid och åk till doktorn Hanna, inte å leka med det där, magen är mittpunkten och centrat som ditt välbefinnand utgår ifrån. Ta hand om dej vännen! Kram

2011-08-04 @ 14:38:06
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0