Friday eller fridag..

Jobbet är nu slut, finito, lost, the end.. Tänk vilka fina människor jag har träffat denna sommar, om ni bara visste. Då pratar jag om både personal och kunder. Jag skulle lätt gå tillbaka på måndag om dom behövde mig. Men nu blir det inte så så nu har vi fokus framåt. Mot nya möjligheter och erfarenheter!

Jag borde äta något men vill bara ha godis godis och åter godis.. vilket skit! Tror det blir lite fil med bär och Knäckebröd. Vad äter ni när ni inte är sugen på något speciellt?
Jag har några recept ifrån tidningarna på jobbet som jag har sparat för att testa framöver. Har knäppt kort på dom med telefonen, det idag lät sjukt gott, kycklingfilé med gräddsås. Men jag har ingen kyckling tinad.

Sofia är i stan så det blir nog en dejt med henne ikväll om jag inte somnar här i soffan. Kanske ta en biltur till en glasskiosk och köpa ett kilo glass.. Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0