Måndag..

.. å jag önskar att det vore torsdag. Jag längtar redan till lite ledighet. Mest för att jag vill ha sovmorgon. Kanske kvällsjobb vore någonting för mig?!

Idag efter jobbet hade jag 1 timme och en kvart på mig till dess att jag måste dra mig mot nästa jobb. Jag somnade på soffan och vaknade 3 minuter innan så då hoppade jag upp och gjorde mitt allra bästa som vanligt. Det blev middag på City, shopping efter en present till pappa som fyller år imorgon, en tur till hundklubben för lite träning och sedan var jobbet slut och jag återgick till hemmets lugna vrå. Duschade och vek all tvätt(nu ska jag bara lägga in allting). Sen ringde fina Mina som är hemma från Malmö en sväng och vi tog oss en rejäl genomgång av våra liv samtidigt som vi promenerade runt i mitt fina Bollnäs. Vi avslutade turen sittandes på asfaltkanten mellan våra hus haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0