Måndagen försvann

Imorse hämtade jag upp Jamie eftersom hennes föräldrar skulle studera. Vi åkte till Växbo och kelade med Rista och pratade med mormor och morfar. Sen åkte vi till mamma och lekte lite mera och kastade boll med Baltazar som tidigare hade blitt tok utskälld av lilla lilla Rista. För en stund sedan skjutsade jag hem Jamie och nu ska jag ta mig något att äta innan det blir Bio med E. "Jag saknar dig" eller någonting sådant, tydligen en liknande film som Fucking Åmål även om de inte vill bli förknippade med den filmen. Hoppas den är bra så att jag inte somnar igen. Idag blir det inget snask på bion. Borde kanske skynda mig iväg och handla nu innan. Lite fil behöver jag, men det kan jag köpa på Tempo när jag går till bion. Hmm..

Tusen tack för era åsikter om klädrensningen. Jag håller nästan med er, dock ser vissa kläder bättre ut på bild än i verkligheten och vise versa. Svårt att så en helhet. Men troligtvis kommer jag slänga alla utom 2-3 stycken.









Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hoppas din dag varit bra.

Önskar dig en underbar kväll :)

Kramen

2011-08-22 @ 18:40:52
URL: http://bibbislife.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Jaha men det var ju skitbra pris ju. Måste kolla hur många semesterdagar jag har kvar och så :P

2011-08-22 @ 19:55:21
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jamie tackar dig massor för att hon fick leka med er ist för att sitta hemma och glo på mamman och pappan..

Jag är oändligt tacksam också, Jamie somnade tidigt, glad o nöjd och jag fick massor gjort idag!

Tusen tusen tack. kram

2011-08-22 @ 20:35:40
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0