Nu är det höst på bloggen..

Fick lite inspiration och lite eld i baken idag när jag var klar med alla "måsten". Eller egentligen var jag trött efter dom men så åkte jag iväg med Helena och hundarna till skogen och gick en prommis i det härliga vädret. Helena är en av få människor som verkligen kan vända mitt humör. Hon har en cool inställning till det mesta i livet och lever verkligen. En middag på stan med henne var precis vad jag behövde, men hon då.. vad fick hon ut av det? Inte vet jag men nästa gång ska jag vara back on track och ge henne massor med energi tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Helena

Tack själv Hanna!!!! Du är precis vad JAG behöver ibland :) Du finns alltid där och det uppskattar jag verkligen!!!!!!!

2011-08-16 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0