Ny energi

Katja har varit här och jag har fått massor med ny inspiration till maten och kanske även lite till träning. Hon är så klok och medveten. Hon delar gärna med sig av sin kunskap och åsikter vilket passar mig perfekt. Det är hon och Sanna som uppmärksammar mig på olika saker jag inte ens ängnar en tanke på. Det har varit en givande dag! 

Jag har tex fått reda på att om jag äter en laxfilé(med 10 gram smör på), tre broccoli buketter och två matskedar vitlök eller ört cremefraiche så har jag bara fått i min 330 kalorier. Jag som trodde att jag åt jätte mycket kalorier nu. Om jag äter 1/4 Tjockpannkaka så får jag i mig 500 kalorier, vilket inte alls är farligt, då kan jag äta det 3 gånger på en dag och ändå bara få i mig 1500 kalorier. Det är därför jag går ner i vikt, det är Katja övertygad om och jag börjar kankse hålla med lite. Har inte lagt någon tanke eller energi på det tidigare faktiskt. Jag vet ju bara att det funkar.

Ska försöka boka in en resa till Luleå innan sista oktober då mitt CSN kort går ut.

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ok men är det bara biljetterna som kostar det eller ingår det nåt mer?

Hon verkar vara smart hon :)

2011-08-21 @ 22:31:47
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0