Peppning


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej Hanna

vilken skillnad verkligen bra jobbat,vet inte om du kommer ihåg mig men jag skrev till dig om glassen??, jag körde LCHF 2009 och gick ner från 99 kg till 78kg, alla i min omgivning sa "oooo va fin du är det räcker nu måste du börja äta normalt igen lite socker måste man ha i kropper". Ja du där föll ja dit, blev gravid och tänkte ja ja kanske ska börja äta "normalt" som alla säger de kanske inte är bra för barnet att ja äter strickt, men idag ångrar jag mitt beslut, jag fick missfall och jag har haft det 4 ggr, jag ångrar att jag började äta "normalt" som alla kallade det för, men normalt för mig är LCHF normalt för min kropp är LCHF, jag har gått upp alla de kg jag gått ner nästan och mår uselt nu ha jag problem med motivationen till att äta normal mat (LCHF) det som inte gör mig tjock, skulle behöva lite peppning av någon som dig, läser din blogg ofta, tar du betalt för att ge lite tips till att komma igång igen?? annars är jag tacksam för de tipsen... Kram Olivia

2011-08-23 @ 14:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0