Såhär ser det ofta ut när jag fikar!

Jag kallar allt som jag äter emellan mina måltider för fika. Det kan vara sjukt jobbigt ibland när vänner och familj äter massa gott fikabröd och glass på sommaren. Men det är jobbigt i en kvart högst. Sen går det över. Det är inte värt det för mig att äta vanligt fika dagligen. I sällsynta fall kan jag fuska och äta något fikabröd men det har kanske hänt 2 gånger under detta år som jag gått på LCHF. Elina och jag åt krusbär, hon med saft och jag med ett glas vatten. Jag tycker ändå att man kan ha mysfika utan att äta allt som alla andra äter! Men kom ihåg att vara på er vakt för man vet aldrig vad hjärnan kan hitta på för skum ursäkt för att äta en bulle eller tre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0