Barnvakt

Så det kommer möjligtvis bli någon MMS blogg under dagen. Vill bara kolla lite snabbt med er. Vad gör man om den som vinner Tradera aktioner inte betalar och inte hör av sig? Jag har mailat flera gånger nu och även sökt upp telefonnummer och smsat. Men inget svar och det tycker jag att känns förjävligt dåligt. Grejen är att denna människa har vunnit typ 7 aktioner också. Så jag har köpt ett stort paket för att kunna skicka allt.

Så ni Traderare, har ni varit med om detta någon gång?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag stalkade min köpare överallt på nätet och krävde mina pengar samt hotade med polisanmälan.

Det tog flera veckor innan jag fick mina pengar efter att äntligen fått kontakt med henne.

Trägen vinner tänkte jag. Och hon var trots allt skyldig att betala mig.

Nu har ju inte alla den turen att faktiskt få tag i köparen till slut men ge dig inte!

Lycka till.. typ..

2011-12-20 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0