Det där med "All in" var inte min grej

Så jag har lagt ner det nu. Tänkte verkligen satsa på en rolig utgång igår, idag och även hinna gå på Bandyn idag, shoppa på mellandagsrean och ja göra allt sånt jag aldrig gör andra år. Men det räckte med en kväll på Tuppenz för att inse att jag trivs bäst som gamla vanliga Hanna.

Så full som jag var igår har jag aldrig varit förut i mitt liv. Det var fruktansvärt. Jag vet inte vilka jag har träffat. Jag har tappat bort mitt kontokort, körkort och alla pengar. Lika bra att krypa tillbaka upp i soffan nu och glömma det jag minns av gårdagskvällen.
Jag ser ju ut att ha haft roligt iallafall..

Vad gjorde du/ni igår?

Kommentarer
Postat av: Marie

Men hörröduru stumpan, jag ska lära dej dricka på roligt vis till sommarn ;-) Men jag håller med dej, det ser ut som hade jäkligt roligt, och dösnygg var du å. Synd på alla korten och pengarna bara....

2011-12-27 @ 00:28:22
URL: http://marranlarssons.blogspot.com
Postat av: Malin

Men usch! Det är den värsta känslan, att inte veta vad man gjort eller vilka man träffat! Du får skynda att spärra kontokort och sedan gå till banken o beställa nya kort.. Kram

2011-12-27 @ 09:21:00
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hanna du var nog fullast den kvällen! Det var kul så länge det varade, hoppas bara någon kommer fram med dina kort, Tack för denna jul och glöm ej bort att skicka mitt minneskort, behöver det till nyår! kraaaaammmsss

2011-12-27 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0