God morgon!

I natt har jag inte alls sovit bra. Är det fullmåne? Eller är det bara väderomställningen? Eller börjar jag bli sjuk? Det hinner jag verkligen inte alls med nu. Idag ska jag på julbord på Albertina! Gud så gott! Men jag är lite orolig eftersom jag inte äter så värst mycket alls nu. På julbordsbuffé är det ju lite svårt att begränsa sig kan jag tycka. Men jag ska försöka ta typ 1 köttbulle, en liten laxbit, en bit skinka osv.

Tror ni att det kommer funka. Känns ju väldigt dumt också när julbordet kostar typ 500 kronor. Fast man kan ju ändå inte äta mat för så mycket pengar, det är omöjligt. Så jag ska försöka satsa på min kropp idag och inte tänka så mycket. Men jag har bestämt mig för att jag får ta en hårdmacka och senap till skinkan om jag verkligen vill när vi är där. Knäpper kort på allt jag äter så kan ni ju utvärdera sen haha..

Ikea har också julbord såg jag. Kanske ska åka dit någon dag framöver också. Älskar julbord och 99 kr var ju jättebilligt!


Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Har hört väldigt mycket positivt om Ikeas julbord, tror det är värt ett besök!

2011-12-03 @ 10:07:12
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0