GOTT NYTT ÅR!!

Idag är det partajernas partaj för många. Själv sitter jag på jobbet och trivs alldeles utmärkt! Baltazar ligger här alldeles intill och livet känns riktigt bra. Ikväll har vi blitt bjudna på en supergod trerätters middag hos min syster, jag tog med mig jobb och hund dit. Vi åkte hem när vi blev trötta och nu sitter jag alltså här, eller halvligger.




Baltazar är livrädd för alla smällare och raketer som tjuter utanför. Han tittar förvånat upp ibland och undrar nog om det är krig. Han känns dock mycket lugnare nu än tidigare ikväll. Nu är klockan strax tolv och den dundrar rejält överallt.. Galna värld!

Puss & Kram & Gott Nytt År till dig!


Kommentarer
Postat av: JJonsson

Snyggt linne :)

2012-01-02 @ 12:46:39
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0