Mår skumt

Idag har jag inte gjort mycket. Sovmorgon var underbart, men jag får lite ont i huvudet av det. När jag får ont i huvudet blir jag lite illamående. Så jag har mått lite halvkasst hela dagen. Åt lunch med Johan, kebabtallrik. Trodde en stund när jag var ute och kastade boll med Baltazar att jag hade fått magsjuka. Så illa mådde jag, som att jag kunde spy närsom. Men nu efter en stund i soffan och en lång dusch så känner jag mig mycket bättre. Nu är det jobbet som gäller fram till imorgon kväll. Då vill man känna sig pigg innan man går iväg iaf haha..

Jag för ett år sedan!


Jag idag

Hur är det med er? Kul att ni kommenterar så mycket på mitt rensa huvud inlägg. Jag kommer svara på era kommentarer under de kommande dagarna när jag jobbar. Det pluppar upp ett inlägg om dagen vid lunchtid.

Kommentarer
Postat av: Sanna

grattis=) du ser facktiskt mkt sundare ut tycker jag, kämpa på! ska stötta dig i jul för snart kommer jag hem!=)

2011-12-07 @ 16:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0