Mys morgon med de bästa

Jag har ju syrrans barn all tid jag är ledig denna vecka. Dom är underbara!
Så mysigt med barn. Vi ska baka lussebullar med tjejen jag är kontaktperson till om någon timme. Sen ska vi skjutsa Katten till Växbo och alla julklappar ska också flyttas dit. Sen ska vi väll gå ut och äta någon lunch, eller köpa typ plättar eller nått som barnen vill ha. När dom är hos mig får dom välja rätt fritt vad vi gör och vad de vil äta. Tjockpannkakan är en stor favorit med glass och bär. Jag ska hinna pyssla ihop den sista grejen till mormor och morfars julklapp också. Hoppas det blir så bra som jag tänkt.

Jag fastnade dock här..
Vi börjar dagen med en favorit film "Pippi Långstrump"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0