Onsdag?

Jag visste inte ens vad det var för dag idag när jag skulle boka tvättid. Jag fick köra uteslutningsmetoden. Kom fram till att det redan var onsdag. Jag har varit ledig hur många dagar som helst. Ikväll börjar jag jobba igen. Ska bli skönt men ändå lite ovant.

Igår var Elina och jag till Gävle och shoppade lite. Vi var riktigt duktig och shoppade väldigt lite men för rätt mycket pengar. Elina köpte ett par jättesnygga jeans och en huvtröja. Jag köpte en telefon (Samsung Galaxy S +), ett täcke, ett ljus, Bio oil och några lådor till min hylla.

Jag har dock nästan bestämt mig för att sälja telefonen. Den är sååå stor och jag kan inte fippla med den i en hand vilket är totalt värdelöst. Den är vit på baksidan och fin och har all plast kvar!!
Vill du köpa den?

Nu håller vi på att laga världens godaste lunch. Grillspett med kyckling och grönsaker. Serverat med Sannas sallad och tzatsiki! Älskar det!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Har du inte kvittot kvar..?

Köp en HTC i stället! Mindre, smidigare och inte lika plastiga. =D

2011-12-28 @ 12:36:54
Postat av: Lilldjupa

men.. varför köpte du den då?! Såg du inte hur stor den var i affären? Sälja efter bara några timmar känns väl lite förhastat med en sådan dyr telefon?

Kram

2011-12-28 @ 15:07:04
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0