Socker koma

Fyfan vad jag har ätit socker idag. Ni skulle skratta åt mig, jag den moppsiga tjejen som är emot socker. Jag åt först ingenting förrän jag kom till jobbet på Julfika. Vitchokladkladdkaka och några fluff tomtar senare och jag hade världens huvudvärk. Hatar att ha ätit SOCKER får jämt så sjukt ont i huvudet. Så när alla stuckit hem tog vi en prommis runt sjön och gick en sväng ute på stan eftersom Ballen är med mig. Det blev bättre och jag blir så galet glad av detta jobb att det inte är sant. Fattar inte hur jag ska kunna sluta.

Nu har vi käkat Curryköttfärsgojs och sen har jag pillrat i mig säkert fem Marianne mint kolor! Attans pannkaka. Men det är jul snart. Jag har undanflykter för allt. Jag hoppas Johanna kommer hit på en kopp te ikväll & kanske en film. Mår sjukt bra just i denna stund!


Kommentarer
Postat av: MalinÖ

Haha, jag tror inte vi kommer bli osams! Nej, det där att tjocka är dåliga mammor tänkte jag på, inte pga dig. Typ, klargöra vad jag menade bara.

Förvånad att du inte fått mer respons ;)

2011-12-21 @ 20:31:55
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: JJonsson

Snygging!

2011-12-21 @ 21:59:54
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0