Sorry

Det blir ingen viktupdate idag. Vill bara att ni som ibland sitter och väntar en hel torsdag ska veta det. Jag känner at det blir råkörning till torsdag eller möjligtvis fredag nästa veckan för att uppnå det otroliga minus 40 kilo. Idag kör jag på 4 köttbullar, 1 svamp och två vispade ägg till lunch. Dock blir det nog lite sockerdryck på fredag kväll med tjejerna. Meen vafan Hanna skriker min hjärna lite halv galet. Den andra Hanna säger ja men vafan det är ju inte alla fredagar det är plockmiddag med de finaste du har.

Så vi får som sagt se hur det går nästa vecka. Idag bådade det dock inge vidare positivt, därav den fina lunchen. Frukost blev det inte heller för filen är slut. Ett äpple blir det nog när jag kommer till jobbet. Jag vet att man inte ska äta äpplen när man är hungrig för det retar bara magen men ibland är det så jävla jobbigt att veta så mycket. Så jag stänger av hjärnan och njuter och är vrålhungrig utan en aning om varför alla timmar fram till lunch.

PEPP BILD
Juli 2010 - Oktober 2010

Här i oktober tyckte jag att jag hade blitt så otroligt mycket smalare. Nu tycker jag inte alls att jag var det. Nu är jag mindre. Men jag känner mig fortfarande inte så som jag vill känna mig. Undra hur jag kommer att känna när jag är klar. Kommer jag någonsin bli nöjd med min kropp?

Kommentarer
Postat av: MalinÖ

Nej jag har glömt att betala det! Fan, förlåt! Ska göra snarast..

2011-12-15 @ 10:08:01
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hahaha, nu var du rolig. Du är kvinna. Vi är kvinnor, vi är ALDRIG nöjda med våra kroppar. Hur perfekta vi än är! =D

2011-12-15 @ 11:41:49
URL: http://creepit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0