Tomten, detta är min önskelista!

Jag önskar mig egentligen ingenting. Jag vill absolut inte ha nå mer grejer, jag har ju precis sålt bort allt genom Tradera. Men jag vet att det är några som vill veta vad jag vill ha om jag verkligen måste önska mig nått. Och då är det dessa saker nedan..


Fem av varje önskar jag mig. Ska använda kopparna som efterrättskoppar i framtiden. Jättefina!


Jättebra fint att ha bakom tv:n.


Vill göra om liite hemma.


Så underbar! Tror att det var på A&H jag såg den. Jag är kär i denna!


Från Karlssons, såå fin men det kommer säkert att fastna mängder med hår på den. Men jag vill ha den ändå, kostar 129 kr. Det är grövre tyg på denna än de som är nedan.


Dessa avlånga är hur fina som helst. Kostar 99 kronor. Carpe Diem vill jag ha vit tror jag, fast svart är fin den med.


Jag kan faan inte bestämma mig för om de svarta eller de vita är finast. HOME i svart och LOVE i vitt kanske?!


Jag vill inte ha någon nedrans chokladask. Men mörka praliner går bra om Tomten absolut vill ge mig nått att äta. Det finns på Aftek i Arbrå bland annat.


Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Sorry glömde kolla kameran igår :P Det är en Sony Cyber-shot 14,1 megapixlar. Vet inte om den säljs längre för jag köpte den på rea men det finns ju andra bra :)



Åh jag måste också skriva önskelista ;P

2011-12-02 @ 21:02:06
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan vart har du beställt dessa kuddar eller kuddfodral?

Svar: Hejsan! Kuddarna finns på en affär som heter Karlssons här i Bollnäs :)
Hanna

2013-11-25 @ 11:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0