Väntan

Jag är så trött men måste vänta tills mina fötter är klara. Gör en babyfoot/perfektfoot/mjuka fötter inpackning och den tar ju 2 timmar. Har aldrig gjort det förut men jag hoppas det funkar. Det känns som att mina fötter håller på att brinna upp. det doftar mint i hela rummet så det är ju fräscht iallafall.


Nu surrar jag på lite om allt och inget för ni har kommenterat lite och några skicka nått mail så jag kör en sammanfattning lite kort eftersom jag ändå har tiiid!!

Det är någon som vill ha telefonen som tur är. Great. Grejen var den att jag åkte till Gävle och hade förhoppningen att köpa en Samsung Ace men när jag väl var där så var det 1200 i rea på Samsung Sén och då pratade de i affärn så jäkla mycket om processor och minne och massa annat tekniskt skit så jag till slut köpte denna Samsung Sén. Men som sagt den är alldeles för stor för min hand, precis som alla iphones, HTC telefoner och ja typ alla utom Samsung Ace telefonen. Den känns även lite mer stabil och inte så lätt förstörlig vilket är kanoners för mig.

Varför jag inte har skrivit om en "vit jul" är på grund av att jag inte tycker det är en realistisk? grej. Inte på grund av att jag själv var ut iaf haha.. Alla som skriver på för det och håller det är såklart duktiga. Men jag känner inte riktigt att den har något riktigt syfte? Är det inte så att de som skriver på ändå skulle ha varit nykter och de som borde skriva på ändå kommer att vara fulla? SÅ känner jag iallafall. De som verkligen ställer till för andra på julen är ju de som inte kan kontrollera sitt drickande, right? Och de lär ju aldrig skriva på eller hålla sig nykter om de nu skulle skriva på. Så ni som är duktiga och skriva på, Grattis men jag tror att ni skulle kunna "klara av" att vara nykter ändå!


Anna det är så roligt att du har en bild av mig som anti alkohol och en lite "duktigare människa". Jag är inget av det alltid, du vet även solen har fläckar och då är jag en sån där ost med massa hål i. Vi måste träffas för du har fått en skev bild av mig som person genom Sanna och bloggen haha.. Sanna ser bara det bra med mig. & här kan jag ju inte skriva allt tok heller. Så vi får ta en vecka in Spain något år framöver haha..

Satan vilka fina tuttar Helena Bergström har i Änglagård filmen som går på reklam på tv:n. Jag är avundsjuk som faan!

Tänk vad bra det hade varit utifall jag hade haft en frågerunda igår eller nått du hade jag kunnat svara på massa frågor nu istället. Har ni sett The girl with the Dragontatu?? Jag funderar på att se den imorgon kväll. Är det värt 2 timmar och 38 minuter? Kommer att få ont i rumpan.

Sitter och små sneglar på "Grabben i Graven brevid"! Så härlig feel good film. Massa spontan sex och en härligt uppiggande kärlekshistoria. Olika människor som skapar ett roligt och fint liv tillsammans.


Julgodiset lever kvar, tur att det bara är äckliga saker kvar. Jag gav bort ett av ljusen jag köpte till jobbet, passar tokbra här liksom mig haha..

Åhh nu är det 3 minuter kvar av fotinpackningen, skönt. Vi hörs igen imorgon mina internet friends. Kan ni inte underhålla mig med någon rolig/tråkig historia som ni har råkat ut för. Eller bara något som har hänt just dig i ditt liv, typ som min dag häromdagen, den jag har glömt för längesen:P. Jag vill veta mera om era liv!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Fast nu har du ju lite fel. HTC Desire S är nästan lika liten, men bara betydligt mindre plastig! Men Samsung är också bra. Allt är bättre än iPhone.

2011-12-29 @ 01:35:11
Postat av: Malin

Iphone is the shit, så det så Kattis..



Kan ju berätta att Niclas fick gå och jobba idag, 3 "sjuka" och jag ligger sjukt med efter i plugget, så mitt liv är ett jävla kaos så när som helst du känner dig sugen på att ha en lång givande diskussion med Jamie är du välkommen att hämta henne och leka några timmar! (;

2011-12-29 @ 11:49:13
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Malin

Gick oväntat fort med sista frågan på hemtentan och bus sover och sover, så har tom hunnit börja på examensarbetet! (; Och imorgon skulle nog mor komma och vara med bus en stund, så det känns rätt lugnt nu helt plötsligt.. (; hehe.

Men jag vet att hon saknar dig!

2011-12-29 @ 15:15:42
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jamen gud ja det är ju det jag säger. iPhone är verkligen skit. ;)

2011-12-31 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0