Bandy eller inte bandy..

Jag har hört ryktet att Bollnäs är i något slutspel?! Så därför funderade jag om jag ska masa mig med min familj på bandy ikväll. Nuförtiden går jag på bandy typ en gång per år. Ska nog koka mig en termos te och klä på mig 7 lager kläder och vara lite social.

Idag har jag haft en slödag i soffan. Johanna drog ut mig och Baltazar på en promenad runt stan. Sen hoppade vi ner under filten igen och här har jag blitt fast i Facebook spelen.. Gud va drygt! Jag borde aldrig börjat haha..
Samma kläder idag som igår.. känner mig smal i dom så jag ska bo i dom till på tisdag hade jag tänkt haha..

Kommentarer
Postat av: sanna

ja du börjar defenitivt se mer avsmalnad ut hanna=) Nu tycker jag du ska lägga av med fusket för det är snart 1a mars!=) du har en as bra blogg tycker jag, trots att diverse gnällspikar har gnällt=)

2011-02-26 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0