Betner om Tjockisar

Tjockisar har ingen sjukdom, de äter mer än de springer! Om du ändrar det ena eller det andra så får du ett annat resultat. Jag lovar!
Nää men jag har kraftig benstomme! JAHAaa och den har lagt sig i veck på utsidan av kroppen då eller?
Haha så jäkla bra!
Tjockisar har ingen sjukdom, de äter mer än de springer! Om du ändrar det ena eller det andra så får du ett annat resultat. Jag lovar!

Dom säger: Nää men jag har kraftig benstomme!
Han säger: JAHAaa och den har lagt sig i veck på utsidan av kroppen då eller?

Haha så jäkla bra!

Ni missar väll inte Magnus Betnér på kanal 5 klockan 22 på måndagar framöver.. I love it!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ha ha vad bra den var =)



Mötet igår gjorde inte oss klokare :S ska ringa på praktik plats idag tänkte jag men först ska jag kontakta de igen som jag har frågat för ut.



Ha en strålande dag!

2011-02-22 @ 11:31:28
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: sanna

haha jag såg det=) as kul program!

2011-02-24 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0