God morgon

Äntligen fredag! Jag ligger fortfarande kvar i sängen och har bara kollat av bloggar, mail och lyssnat på några väl valda fredags pepp låtar. Jag har så många roliga grejer inplanerade alla helger framöver och denna är inget undantag! Så idag har jag massa att fixa. För att inte glömma något så skriver jag upp allt här..

* Tanka bilen full
* Granngården för det glömde vi igår
* Packa alla nödvändigheter till mig och Ballen
* Diska
* Fixa allt med Katten
* Köpa solglasögon
* Prova bikini
* Pumpa däcket

Vi ligger båda här i sängen och jäser!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja du verkar har fullt upp =)

Roligt



Önskar dig en bra helg!

2011-02-18 @ 09:43:00
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja precis! Det är ju så mycket man vill ha :P

Jag låg också kvar i sängen ett bra tag :)

2011-02-18 @ 10:56:42
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0