Detta har jag ätit under helgen i Sundsvall

Jag kör en "Jag har ätit" bara för att jag ska ha koll på när och vad jag har ätit. Det blev en hel del mindre bra saker intagna under helgen som var. Men ibland får man det och framöver får man inte det. Jag kursivar det som inte är ok. Jag längtar till om en vecka när jag ska väga mig. Är så jävla nojjig och sur när jag inte vet hur det går med vikten..
Soo here we goo..

Lördag..
Frukost: Två kokta ägg med majonäs på.

Lunch: Tacotallrik på Himlabadet. Åt inte majsen och bönorna.


Middag: Filé Oscar på Jops, åt inte morätterna och majs men 2 klyftpotatis bitar


Kvällen: Grädde och lite glassrester, dock inget kex eller maräng.


Söndag..
Frukost: Skramlade ägg, bacon och tre sillbitar + fruktsallad. Detta är assietter och inte tallrikar.


Lunch: Fläskytterfilé med bea och rattatoie på IKEA + kladdkaka med (säkert sprut)grädde

Middag: Kokt kyckling hos mormor, en varm macka hos mamma och pappa med svampstuvning på + en TWIX

Kvällen: Yoghurt med lite bär och mandelflarn

Ja där ser ni mitt fina intag haha.. Herregud så mycket mindre bra grejer. Det är alltså glassresterna, klyftpotatis bitarna, frukten, kladdkaka med fel grädde, varm macka och en Twix.
Men på något sätt så känner jag mig glad
att jag inte beställde in en egen glassefterrätt på lördagskvällen,
att jag inte tog två portioner frukt,
att jag avstog kakan på frukosten,
att jag avbeställde min egen potatis,
att jag inte åt tre varma mackor,
att jag inte åkte och köpte glass igår kväll utan istället tog yoghurt
Det mina vänner är ändock ett om än litet framsteg!

Just nu känner jag att jag inte ångrar nått men den 1 mars kommer jag ångra varenda tugga skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Frisör Louise

:)

2011-02-22 @ 14:49:47
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Marion

Jag blir mer och mer klen i benen, idag kunde jag knappt prova kläder i en provhytt utan att bli andfådd och skakig. Men jag ska prova att koka några ägg ikväll :) Vägrar ge upp!



Och du är duktig kära vän, som hållit i detta så länge!



Ska sluta "tvinga i mig" godis då det iaf inte gör någon nytta..



Tack för att du finns!

2011-02-22 @ 16:31:52
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Guuud vad jag blev sugen på glass nu! :P

2011-02-22 @ 21:45:43
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0