Gokväll

Jag vet att jag ätit utanför LCHF på sista tiden. Men vet ni vad, det är mitt val. Jag fick ännu ett mail idag där det stod att jag inte borde "driva en LCHF" blogg när jag inte äter efter den dieten. Men det gör jag nästan hela tiden, jag lever LCHF. En annan skrev att jag "inte lever som jag lär" på grund av att jag skriver att dieten är den lättaste ever men ändå håller jag den inte alltid.

Jag tänker inte försvara mig för jag känner att det är mitt liv, min diet och min blogg. Men jag tänker klargöra vissa saker.
1 jag har aldrig påstått att jag driver en LCHF blogg. Jag skriver vad och när jag känner för det. Lchf är en ganska stor del av bloggen men jag har hela tiden varit ärlig med att jag inte är en perfekt person. Jag tycker att jag lever som jag lär, i och med att jag bjuder in er läsare i matlagning, fusk och känslor. Skulle ni villa ha en blogg som enbart lägger ut när det går bra med dieten?! Då kan ni läsa någon annans blogg.
2 det är först nu ni börjat klaga på fusket, jag har inte fuskat något mer denna månad än annars men då har jag delat upp det i fler omgångar. Jag kommer inte sluta "fuska" och jag kommer inte sluta blogga om det för jag tycker att det är naturligt för mig.
3 det är helt upp till dig om du läser bloggen eller ej. Vissa skriver att om jag inte gör si eller så, så slutar dom läsa min blogg. Ja men varsegod och hejdå!

Ni behöver inte gilla allt jag skriver och ni behöver inte ha samma åsikt som mig, men jag tycker ändå ni bör inse att jag är en människa med fel och brister.

Jag tänkte iallafall visa er vad jag ätit ikväll, om jag inte skriver det så tror vissa att jag äter något förbjudet. Jag kan ärligt säga att när jag inte skrivit att jag ätit något ikke ok så äter jag hela tiden efter dieten frukost, lunch och middag. Ni har full koll på alla gånger jag ätit något dåligt, bara så ni vet.

Stekt fläskfilé, broccoli, fetaost, stekta champinjoner och beasås..

Kommentarer
Postat av: Ann

Blir så fb när någon skriver att du fuskat! Du gör vad du vill!!! och att leva för strikt tror jag INTE är bra. Varje gång det fungerar med maten är väl bra! Du " fuskar" ju inte hela tiden. Tycker du har en trevlig och bra blogg! Bry dig inte om dom som klagar, dom är nog bara avundssjuka på att du klarar dig så bra som du gör! Kramisar

2011-02-25 @ 22:01:00
Postat av: Malin

Har alldeles nyss hittat till din blogg och jag är grymt imponerad av dig och vad du lyckats med hittills! Och, du är stark som faktiskt skriver att du fuskar ibland, det vore väl värre om du ljög och skrev att du körde på helt strikt?!?! Stå på dig! Jag tänker då fortsätta läsa och inspireras!!!

2011-02-25 @ 22:12:54
Postat av: Jessica

Håller med de två andra kommentarerna!!

Bra jobbat!!

2011-02-26 @ 10:53:20
Postat av: Linda

håller med de tre ovan min kommentar...

Vill man inte läsa någons blogg så sluta då....Ärthjärnor !!!

Jag älskar din blogg sis och jag tycker du är riktigt duktig och du ska vara riktig stolt över dig även när du väljer och fuska...:-)

BAMSEKRAM

2011-02-26 @ 11:51:21
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag tycker att du är jätteduktig!



Skit i såna där surnissar som bara ska lägga sig i andras liv och moralisera. Herregud, du är inte mer än människa, dessutom - det är ju ditt liv, inte deras!!

2011-02-26 @ 18:42:13
Postat av: Marion

Tråkigt att folk inte kan respektera att du skriver mest för din egen skull och att de kan leta någon annan blogg om din inte "passar".



Usch vad ledsamt att de inte kan låta bli att hacka och klanka ner på andra. Bry dig inte om dom, ta inte åt dig och framför allt, tänk på hur långt du kommit!



Kramar!

2011-02-28 @ 06:45:43
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0