Gomorron gomorron

Idag är det underbra tisdag! Bara 28 dagar kvar tills jag får väga mig nu haha.. Jag är redo to fight! Idag är det skolan som gäller fram till 15, hem och ut med Ballen i minst en timme, ut på mys & lyx fika på Krokanen och sen vid 19 ska jag försöka vara på gymmet. Sen blire lång dusch och min kära vän tv:n.

Våran lärare sa för någon dag sedan att man tydligen sover bäst om man har fötterna mot dörren. Grejen är den att jag har TRE dörrar. Men jag kände efter ett antal nätter med mycket skruvande och vaken tid att jag måsta prova det. Så sagt och gjort..

Jag sov faktiskt bättre denna natten men frågan är om det var för att jag var mindre täppt och förkyld eller om det var för att jag hade fötterna mot dörren. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Marion

Fötterna mot dörren... Jag vet inte.



Jag vill dock ligga närmast dörren, och sover bättre med ansiktet mot dörren, men det kan ju lika gärna ha att göra med att jag sover på högra sidan och inte att ansiktet är emot dörren..

2011-02-01 @ 09:53:41
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: M

Jag hörde det för länge sen att man sover bättre med fötterna mot dörren, det hade visst något med att man förr (typ stenåldern...) skulle vara redo om faran smög på dig när du sov...

Jag såg din blogg när jag var inne på Magdalena Graafs blogg och jag blev lite nyfiken på dieten du håller på med, jag är sugen på att prova, var tycker du att jag får tag på den bästa informationen som nybörjare?



Mvh/ M

2011-02-01 @ 14:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0