Göör mysig kväll

Vilken tur att jag bestämde mig för att överge min lilla älskade vovve en stund ikväll. Har haft en trivsam kväll som alltid hos Linda, Markus och Mille. Det var massa folk när jag kom men endast de boende när jag åkte hem haha..
Jah tycker faktiskt ni kan gå in och skriva Grattis till Linda HÄR! & mena det också!

Jag är verkligen glad att jag har deras lilla familj i mitt liv. Känner mig så hemma och trygg med dom. Så nu har jag fått lite energi och en snabbkurs i Facebook så nu kan jag göra hjärtan!


Ps. Ni kan läsa om Linda i tidningen Ljusnan idag.. Kika här!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Tack för att du kom vännen o tack så jättemycket för presenten <3<3<3 PUSS KRAM =) Vi är glada att ha dig i vårt liv med!!!

2011-02-23 @ 22:38:14
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0