Melodifestivalen del 1 - 2011

Jag tänkte egentligen inte titta på den ikväll men så blev tv:n på och då blev jag fast. Så här kommer mina tankar och åsikter..

Dilba - Gillade inte denna låten. Vilken surprice att hon är 40 år gammal. Hon ser ju ut som typ 22.
Swingfly - Går fetbort, han kan ju inte svenska. Inte alls min smak på låten heller.
Jenny Silver - Men vafan detta är ju massa andra låtar som dom tryckt in i en och samma. Nope hon går bort.
Jonas Matsson - Åhh så gullig! Synd att han inte kunde sjunga:(. Jag gillade dock lall vänligheten.
Le Kid - Kul med nått nytt?! Lite kul vad det iallafall.
Rasmus Viberg - Radio låt. Inget som jag fastnar för, jag har nog redan glömt den.
Pernilla Andersson - Så fin röst! Men låten var väll inte direkt schlager?!
Danny - Radio låt. Pojkband! Jag har läst någonstarns att han säger In the club 26 gånger, det känns som många fler. Tjatig jävla låt.
Jag hade ställt in mig på att Jenny Silver och Danny skulle ha bäst låtar men nope. Jag tycker Pernilla Andersson och Le Kid ska gå vidare.
Dilba - Gillade inte denna låten. Vilken surprice att hon är 40 år gammal. Hon ser ju ut som typ 22.

Swingfly - Går fetbort, han kan ju inte svenska. Inte alls min smak på låten heller.

Jenny Silver - Men vafan detta är ju massa andra låtar som dom tryckt in i en och samma. Nope hon går bort.

Jonas Matsson - Åhh så gullig! Synd att han inte kunde sjunga:(. Jag gillade dock lall vänligheten.

Le Kid - Kul med nått nytt?! Lite kul vad det iallafall.

Rasmus Viberg - Radio låt. Inget som jag fastnar för, jag har nog redan glömt den.

Pernilla Andersson - Så fin röst! Men låten var väll inte direkt schlager?!

Danny - Radio låt. Pojkband! Jag har läst någonstarns att han säger In the club 26 gånger, det känns som många fler. Tjatig jävla låt.

Jag hade ställt in mig på att Jenny Silver och Danny skulle ha bäst låtar men nope. Jag tycker Pernilla Andersson och Le Kid ska gå vidare. Ingen låt var riktigt bra idag! Tråkigt men jag kanske snart går om lallar på någon av dom. Svårt när man bara hör dom en gång.

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Jag kollade bara lite på slutet och jag tyckte ingen låt verkade särskilt bra :P

2011-02-06 @ 19:21:21
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0