Min nya älskling!

Jag vet att jag har köpstopp men en väska mer eller mindre är väll inget brott direkt. Såå jävla snygg och jag är grymt nöjd. Detta kommer bli en av mina favoriter i vår. Jag älskar den redan och har bara ägt den i två dagar! Väskan är ifrån Oriflame som vanligt och jag vet att några av er tycker att det är tråkigt eftersom grejerna jag köpt inte längre finns med i nya katalogen. Men jag kan inte riktigt göra någonting åt det. Kanske lägga ut vad jag beställer istället för vad jag fått?

Jag är överlycklig att denna nya stjärna kommit in i min "samling"!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Den passar ju bra idag! mamma

2011-02-14 @ 16:12:16
Postat av: Katja

Hittat denna på en av mina favvo (som jag klickar runt på så där 3-4timmar om dagen) sidor http://shapemeup.se/hannas-basta-lchf-recept/ så kul :D

2011-02-14 @ 17:30:38
Postat av: Malin

galet snygg väska! (:

2011-02-14 @ 22:14:03
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0