Våran Sundsvallshelg

En liten sammanfattning är nog på sin plats.. I fredags åkte jag hem till Växbo och sov där. På lördag morgon åkte jag ner med mig kära vovve till mina fina hundvaktare mormor och morfar. Väl hemma så väntade vi en stund på syrran med familj. Vid halv 10 bar vi iväg mot Sundsvall, i Höle inser Linda att hon glömt ge mormor nyckeln så vi vänder hemåt och sen åker vi för andra gången.

Vid 12 är vi framme vid Himlabadet! Vi badar, busar och äter till framåt tre.. Vid 4 kommer vi till hotellet, vi bodde på Scandic Nord. Ett vid första intrycket skabbit hotell men som vi sedan bodde in oss i.
Rummet, hyffsat fint med tv, dåligt internet och sköna sängar.


Pool, vi tog aldrig chansen att bada i denna eftersom vi hade badat hela dagen.

Vi bestämmde oss för att åka på Jops efter Emmas rekommendering. Det var typ fullt så boka i förtid om ni ska dit! Men om vi skyndade oss så skulle vi hinna få ett bord och äta. Jag körde dock lite sulligt som vi tappade bilen bakom oss så vi kom ganska sen iaf haha..

När vi kom hem från Jops så satte vi oss i Scandics restaurang för att dricka kaffe och efterrätt..

Det fanns ett litet lekrum för kidsen.

Sen gick vi upp på rummet och donade lite. Mamma somnade nästan och vi andra kollade på Melodifestivalen en sväng..
Sen spelade vi kort nere i syrrans rum


Kidsen sov

Söndag:
Frukost buffé, den var inte så bra må jag tycka. Ingen lax och inget utöver standard liksom.

På dagen var vi på Borsta köpcentrum och strosade runt. Detta var måttligt kul eftersom jag har köpstopp. Men det är bra träning och lite shopping blev det som ni såg..

Vi åt på Ikea och sen åkte vi hemåt igen!

Göör mysig helg tycker jag! Nästa gemensamma resa är en kryssning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0